Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Camilla Öhrström - 8 juni 2007 23:58

 Devon flyttade in till oss för att han skulle bo här på "fodervärd" men ägaren ville inte ha honom så fick han bo här. och sen bestämde vi sälja honom men Noora en av våra vänner ville ha honom så han får bo här ändå trots han tillhör Noora..  Han är jätte gosigt.. Duktigt på att hoppa över en pinne. har inte testat med två pinnar. Så det får vi se hur det skall bli för hans hoppdel.. Och han har inte parat ngt med mina tjejer än men kanske skall han få pappa en dag. Det får vi se om han blir det.

 Han har varit utställd och reggad 93 p. Och han kan säkert få bättre poäng men han fick avdrag bara för att han hade brun öron..  Det är av solbränd..


Lite bild på honom hur söt han e

Av Camilla Öhrström - 8 juni 2007 22:25

Blå med blå manteltecknad parades.. TYVÄRR inga bild på deras parningen eftersom jag lämnade Bondelid hem till Hanens ägare och där parades de...


Så de parade den 3 juni. Förväntas den 3 Juli.


Förvä'ntas Blå och Blå manteltecknad. Ev andra färg förekommer men tror det inte.

Av Camilla Öhrström - 8 juni 2007 22:22

har parat den 1 juni.


Så får vi se om det blir kull denna gången.

Förväntas färg:

Viltblå, Viltgrå. Blå och Svart. Ev andra färger förekommer!!


 Se vad söt de är. Är ni intresserad för en unge så kan ni alltid höra av er till mig:-)

Av Camilla Öhrström - 8 juni 2007 22:14

Här skall jag skriva om mina dvärgvädurar varje dag vad det som har hänt eller skall eller s¨å vidare. så får vi se hur det skall gå för dagbok åt kaniner.

 Jag gör mitt bästa!!!

Av Camilla Öhrström - 8 juni 2007 00:00

 Hon är en blå.. Mallig och lite skygg av sig men underbar tjej. I buren tycker hon inte om attb li klappad menb idag är det mycket bättre ocvg bättre.. Hon börjar bli van att vi tar alltid ut henne från buren VARJE DAG. Så att hon kan springa lite runt i hagen och så att hon inte skall bli skygg..

 Kanske är det för att hon inte har varit van tidigare hos en gammal ägare att inte klappa eller ta henne varje dag.. Det beror också på all ljud det förekommit där borta jag vet inte varför hone skygg.. men nåja..

 Hon är jätte mallig tjej kan man säga.

Och hon har fått 93 p. så hon är reggad på 93 p.


 Lite bild på henne

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Äger ni kaniner?
 Ja
  Har haft förut men äger inte nu
 ALDRIG i livet
 Kanske lite senare
 VILL köpa din unge
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards